lifeesofia

Direktlänk till inlägg 17 april 2015

My day??

Av Sofia Ahola - 17 april 2015 22:29

Hej Allihopa!

Nu hade jag tänkt berätta om min dag! Jag var i skolan,såklart. Sen kom jag hem och satt mig framför datorn och fixade 1 video som ligger uppe på min youtube kanal! Så kolla in den om ni vill på YouToube heter jag LifeSofia. Sen kollad enat på film igen, eller film och film serie. jag kollar om The Vampire Diaries och det är min absoluta favoritserie!! Jag är ett stort fan! Så jag kan göra en TVD TAG!!

Det är andra gången jag kollar på serien för först kollade jag liksom för första gångerna om man ska säga så och nu kollar jag om. Om ni inte redan har det skaffa det, NETFLIX. jag själv har Netflix det dåliga med Netflix är att dom är så sega och tröga med att fixa fram nya säsonger på tv-serier som t.ex The Vampire Diaries,Hawaii 5-0,Pretty little liars.... men det går att kolla på engelska servern och där finns det mycket mer, jag kan tyvärr inte säga hur man göra för det var min syrra som fixade det.

Men vi åt kyckling och något jag inte kan stava.. Men aja det var gott sen kollade vi på ?Lets Dance och sen Ack Värmland <33 jag tycker verkligen om den serien den är såå rolig, haha!! Sen bytte jag om stängde av datorn och kröp ner under täcket och började skriva det här!! BAM och allt blev med på film, okej kanske inte allt men imorgon kommer en fredagsvlogg som jag gjorde idag, jag gjorde inget speciellt så ja, men aja..

I morgon ska jag åka ner till centrum och köpa kläder från min favorit klädaffär, New Yorker!! Men ni får ha det superbra så ses vi sen,Love u
Hejdå!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ahola - 12 december 2015 22:36


Hej nu är jag back in business! Jag fattar inte riktigt varför jag lämnade den här bloggen? Men nu är jag tillbaka och jag kommer blogga nu minst ett inlägg per dag. Just nu ska jag möblera om lite snabbt. Sen efter det ska jag fortsätta redigera och...

Av Sofia Ahola - 30 maj 2015 17:24


Nu har jah bytt till NOUW.SE/PANDASOFIA    

Av Sofia Ahola - 9 maj 2015 21:34


Hej Allihopa! Äntligen nu börjar det bli sommar igen. Det är bara  1 månad + 1 dag tills det är skolavslutning! Är så sjukt taggad för det, är ni det?Men asså det är såå kul att snart är det sommarlov som sagt och jag ska verkligen njuta då.   ...

Av Sofia Ahola - 4 maj 2015 21:20


Hej Allihopa! (Nu bloggar jag på datorn igen) Skönt! Men i alla fall idag hasr det varit en lång dag, jag tänkte åka ner till centrum men struntafde i det :) Föresten ni kanske inte vet eller fattat det än men jag har börjat lägga upp minst en vi...

Av Sofia Ahola - 3 maj 2015 02:49


idag var det ju Guldtuben och jag var sååå himla spänd att få se den på sprays youtube kanal. Men det var bara om splayday och röda mattan så nu kan jag inte sova för jag MÅSTE veta vilka som vann. Jag vet att Lisa Jonson,Misslisibell van för Årets S...

Mig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Blondt hår/Brunt hår
 Blond
 Brunett

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards