lifeesofia

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Sofia Ahola - 30 april 2015 23:16

Hej!
Imorgon ska jag åka och shoppa, jag är verkligen super taggad för det. Så jag bara aahhh!! :)
Men det jag hade tänkt köpa är 2 vita kuddar från Jysk + en klänning från New Yorker ( min favorit affär )
Jag köpte en marinblå filt/pläd idag och den är bara så mysig och jag bara älskar den!!!!
Sen kanske jag ska få min syrras gamla mobil för att jag har så korta naglar så jag kan knappt klicka på knapparna på min nuvarande telefon, en Samsung Galaxy Young. Och jag kanske ska få en Samsung Galaxy Xcover!!! :) så jag är taggad för morgon dagens dag :D. Eller så åker vi till stan eller centrum där jag bor?? Jag vet inte?? Men ni får ha det superbra och jag vill bara säga förlåt för att jag inte har bloggat på sista tiden men jag har haft så mycket läxor och Youtube klipp som ska upp på kanalen, pust. Men nu ska det komma minst ett inlägg varje dag!!!!!
Om det går som jag har tänkt mig, men det kommer typ sluta eget fyra dagar har jag inte skrivit ett enda inlägg på bloggen HAHAHAHA. Men följ mig också på instagram och skaffa mig på Snapchat.
Instagram: Lifeesofia
Snapchat: SofiaAhola

Hejdå!!!

Mig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Blondt hår/Brunt hår
 Blond
 Brunett

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards