lifeesofia

Alla inlägg under mars 2015

Av Sofia Ahola - 31 mars 2015 16:11

Hej Allihopa!

Idga så var jag på skansen för andra gången i mitt liv. och dom två gångerna var bara med skolan. först åkte vi dit och kollade runt och lärde oss massvis/Massor med saker om 1700-talet - 1900-Talet.

 Men den här gången åkte bara halva klassen. Det var superroligt.Sen åkte vi hem och jag fick möta upp syrran för hon hade nycklarna (Hem). Senare hoppade jag in i duschen. Sen satt jag och spelade lite. Efter det poppade jag lite popcorn och nu är jag här!


Hoppas ni får en fortsatt grym och trevlig dag Allisammans/Allihopa!

 


Av Sofia Ahola - 28 mars 2015 20:56

Nu har jag precis hoppat ut från duchen, dragit på mig kläderna och så här ser jag ut.

     

Nu ska jag ner och äta så Hejdå!

PLL

Av Sofia Ahola - 28 mars 2015 18:02

Hej!

Just nu ska jag kolla klart avsnittet av PLL (Pretty Little Liars) 

Idag har jag tagit hand om min mamma för att hon är sjuk, sen har jag spelat lite online spel på datorn och kollat PLL, Och det sista redigerat en video till YouTube!

Vad har ni gjort idag? Jag har också läst mina gamla inlägg på den här bloggen! Ha det i alla fall jättebra. Ska snart ner och äta också så...

Hejdå!

 

(Gammal Bild)

Av Sofia Ahola - 27 mars 2015 16:40

Nu är det äntligen fredag och jag vill bara skrika AAAAAAAAAA!

Men min dga har varit bra. Ikväll ska vi också kolla på Let´s Dance tror jag och äta Noblesse!!

Ha det så bra så länge!!

Hejdå!

 

Av Sofia Ahola - 27 mars 2015 14:55

Hej Allihopa!

Idag hade vi ett prov på "Människans Skellet" Jag själv tyckte att det gick väldigt bra. Fick bara en liten blackout på mellanfotsbenet tror jag det hette. Annars var det enkelt och roligt. KOM IHÅG ALLTID PLUGGA!! (Jag Pluggade)

Men nu ska jag redigera en ny video till min YouTube-Kanal: LifeSofia


Ha det jättebra

Hejdå!

 

Mig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Blondt hår/Brunt hår
 Blond
 Brunett

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards