lifeesofia

Alla inlägg under februari 2015

Av Sofia Ahola - 14 februari 2015 18:09

Hej Allihopa, Glad alla hjärtans dag!

jag har inte firat alla hjärtans dag direkt. jag har inte gjort något speciellt. Kollat yt och kollat på TVD!! Annars har jag inte gjort så mycket. Men aja, Ikväll är det Melodifestivalen igen!!! Är verkligen så taggad!! Hoppas ni har haft en riktigt härlig dag idag!Föresten imorse vaknade jag 06:06 men somnade om, så jag vaknade sen kl 10:03!


senare i kväll ska jag kolla på TVD, igen....

Hejdå!

 

 

 

Av Sofia Ahola - 3 februari 2015 06:40

Hej!

Idag ska jag åka skirskor med skolan. Min skola ligger precis vid en strand och vid en strand finns hav,vatten aa ni fattar nog.

Vi kommer åka på varje gympa lektion i flera veckor, ca 3. Till sportlovet i alla fall, jag tror att sportlovet är om 3 veckor, jag  vet inte? Men det blir ändå skönt med lite ledigt.


Jag hade tänkt filma alla mina sportlovs dagar. Inte för att det kommer hända något kul direkt men då har jag lite videos till kanalen. Så jag kommer börja filma antagligen innan eller efter frukosten, just nu har jag ingen aning. men varje dag ska det komma upp en video, om det går som jag planerat (det går aldrig bra för mig) haha!


Nej nu måste jag faktiskt säga hejdå ses efter skolan. Nu ska jag kolla på 1 avsnitt av TVD, Är snart i säsong 4 är på 18/17 avsnittet i säsong tre och har bara kollat i ca 1 vecka! helt sjukt!

Men iallafall

Hejdå!


 

Fotade bilden igår!

Av Sofia Ahola - 3 februari 2015 06:36

Godmorgon Allihopa!

Jag har ca en timme på mig till skolan så ska självklart se THE VAMPIRE DIARIES! Gillar du TVD?

 

 

NEXT STOP AFTER BED: SCHOOL!

Av Sofia Ahola - 1 februari 2015 22:08

 


Vad tycker ni?

 

 


/xoxo,Sofia

Av Sofia Ahola - 1 februari 2015 17:18

   


Direktlänkar: 1/2/


/xoxo,Sofia

Mig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Blondt hår/Brunt hår
 Blond
 Brunett

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards