lifeesofia

Alla inlägg under januari 2015

Av Sofia Ahola - 30 januari 2015 23:08

Hej!

Idag har jag haft skolan och vi slutade 13:40 vilket var väldigt skönt. Sen när jag kom hem kollade jag på ca 5 avsnitt av TVD (The Vampire Diaries).


Och ja jag älskar bara den serien jag är på Säsong 2 Avsnitt 16. Och jag har kollat på serien i 4-5-7 dagar typ.

Serien är iallafall väldigt bra tycker jag.

Ni kanske ser att jag har gjort en ny header. Jag är inte så nörjd faktiskt, Den ser bara så dåligt gjord ut. Ne jag är inte nöjd alls.


Till middag åt jag krabba för första gången i mitt liv, eller jag år krabb-klor. Jag tror jag håller mig till kräftorna faktiskt, haha!

Sen kollade jag och mamma på fångarna på fortet och nej vi hade inget sacks som t.ex popcorn/chips, nej för att vi var för mätta :(


Men min dag har varit bra, din?

Jag hoppas att du har haft en riktigt bra dag!

Hejdå!


/XoXo,Sofia

 

 

Av Sofia Ahola - 25 januari 2015 11:14

Hej!

Igår kollade jag på The Vampire Daires, Jag tänkte "Jag kan väll ge serien en chans" Varför jag inte sett TV-Serien förut är föratt mina syskon har sagt att den inte var bra. Så igår natt/kväll klockan 23:00 kollade jag på netflix, på min syrras surfplatta eftersom att det var sent, och varför jag inte kollade på min är föratt jag har gjort sönder den (opps...mitt fel)


Men jag tyckte serien var bra och man bara ville se mer. Om du inte har sätt serien än, ge den en chans. Kanske du gillar den eller inte. Komentera vad du tycker om serien. Nu ska jag kolla på PLL eller TVD!!?? Vilken serie kollar du på?? Jag kollar på mest Pll sen TVD och sist TW(teen wolf)


Hejdå!

 

Av Sofia Ahola - 17 januari 2015 12:22

Nu är det äntligen helg. Idag är det Lördag och mitt shema ser ungefär ut såhär:

   

Föresten glöm inte att kolla på min och olivias (tvilling) livestream på youtube kl 13:00

Och nej allt julpynt är inte borta hos oss, vi tog ner granen igår!

Det kommer nog en ny video, så glöm inte kolla på min youtube kanal LifeSofia!

Hejdå!

   

Av Sofia Ahola - 7 januari 2015 20:19

Hej, Idag var det sista dagen på jullovet 2014-2015! Jag har i alla fall haft det bra, Har ni haft det bra? Komentera!


Jag har mest chillat och så men imorgon börjar skolan och vi ska åka skriskor i en ishall och sen ska vi ha några få lektioner, tror jag! Men nu taggar vi för imorgon! 


Hejdå!


    

Av Sofia Ahola - 6 januari 2015 22:24

Hej. Nu är det snart bara en dag på jullovet. men det är fortfarnade två! På torsdag börjar i alla fall jag igen och jag känner väll så där om det här just nu efter som att alla fröknarna har varit på mig så mycket höst-terminen och det sög verkligen!  

Men i alla fall ska det bli kul att träffa kompisarna igen, eller vad tycker ni? Komentera vad det roligaste och det ni ser fram emot vår.terminen 2015?!


Hejdå och ja sista dagen nu taggar vi efter det!


 

Av Sofia Ahola - 5 januari 2015 15:04

Hej för ett tag sen gick jag ut med Flamma, asså hunden! Och gissa vad jag hade mammas jacka på mig som är några storlekear större än min lilla jacka, jag har en jacka som är förstor för mig och haft den i ca 1-2 år!!!!


Men i alla fall det vr två som kollade åt mitt håll, Pinsamt men aja! Haha!

Ha det bra!! Hejdå!


 

Av Sofia Ahola - 5 januari 2015 10:48

Hej, Jag bara undrar en sak om någon skulle vilja skicka mail till mig, i så fall är min gmail berrydraws@gmail.com

Det skulle vara så sjukt kul om jag fick ett mail från någon!


Varför Berrydraws?

Jo det är den gmailen jag andvänder oftast/hela tiden... och igentligen ville jag ha en drawing kanal men det blev mer än beauty/vlogg/Mode kanal i stället!

Så jag kom på Berrydraws på typ 1 minut när jag var tio år tror jag att jag skapade gmailen. Så¨ja men skicka ett mail till mig, kanske??


           

Mig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Blondt hår/Brunt hår
 Blond
 Brunett

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards