lifeesofia

Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Påsklov!

Av Sofia Ahola - 3 april 2015 23:34

I Torsdags fick vi äntligen vårt efterlängtade sommarlov, nej jag menar påsklov. den 12 eller 13 Juni får vi vårt sommarlov! är inte riktigt säker...

Imorgon (Lördag) fyller min lilla älskling Flamma år! Hon fyller 2 år! Så grattis i förskott gullis! Flamma är min hund om ni undrar...

Men idag (Fredag gjorde jag inte så mycket, hade sovmorgon..skönt. Sen har jag väll mest spelat och kollat på youtube, föresten jag och mamma åkte till centrum och köpte lite mat,en liten present till min moster,hår grejer aa lite sånt. Föresten vet någon om det är bra kvalité på Rustas skateboards?? Jag hittade typ penny boards där idag för att jag och mamma passade på. Och jag undrar om det är bra kvalité?

I såfall komentera!


Jag hoppas att eran dag har varit superbra, imorfon ska vi fira Flammas födelsedag. Så vi kommer hitta på något roligt åt Flamma då som gå fritt i skogen och spåra, träna hoppning och sånt där. Hon ska kanske vara med i millitären. Vet ni Flamma har fått typ världens roligaste ska, eller kanske inte världens roligaste sak. Hon har fått ett eget påskägg så det blir hon och jag som letar efter påskägg imotgon, mina systrar vill inte i år :(

Men aja. Nu börjar det närma sig nästa dag 2015-04.04 4:E APRIL IN MY HEART!

Imorgon är det också årets påskafton! Jag är så taggad! Imorgon ska jag försöka hinna med, Rensa och fixa till lite i garderoben t.ex vika om alla kläder!!! spela in lite videos till dom kommade dagarna, kan åka till en av mina mostrar och vara där (på kvällen) och mycket mer! Så det är bäst att jag hoppar till sängs och har en grym godnatt sömn, ha det du också Godnat...


Hejdå!


         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ahola - 12 december 2015 22:36


Hej nu är jag back in business! Jag fattar inte riktigt varför jag lämnade den här bloggen? Men nu är jag tillbaka och jag kommer blogga nu minst ett inlägg per dag. Just nu ska jag möblera om lite snabbt. Sen efter det ska jag fortsätta redigera och...

Av Sofia Ahola - 30 maj 2015 17:24


Nu har jah bytt till NOUW.SE/PANDASOFIA    

Av Sofia Ahola - 9 maj 2015 21:34


Hej Allihopa! Äntligen nu börjar det bli sommar igen. Det är bara  1 månad + 1 dag tills det är skolavslutning! Är så sjukt taggad för det, är ni det?Men asså det är såå kul att snart är det sommarlov som sagt och jag ska verkligen njuta då.   ...

Av Sofia Ahola - 4 maj 2015 21:20


Hej Allihopa! (Nu bloggar jag på datorn igen) Skönt! Men i alla fall idag hasr det varit en lång dag, jag tänkte åka ner till centrum men struntafde i det :) Föresten ni kanske inte vet eller fattat det än men jag har börjat lägga upp minst en vi...

Av Sofia Ahola - 3 maj 2015 02:49


idag var det ju Guldtuben och jag var sååå himla spänd att få se den på sprays youtube kanal. Men det var bara om splayday och röda mattan så nu kan jag inte sova för jag MÅSTE veta vilka som vann. Jag vet att Lisa Jonson,Misslisibell van för Årets S...

Mig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Blondt hår/Brunt hår
 Blond
 Brunett

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards